My Friends!

Saturday, January 17, 2015

Testimoni Lecithin Kurangkan Bengkak Susu

As salam semua.

Saje nak share, semalam kawan ada whatsapp bagitahu Alfalfa yang saya pos dah sampai. So dok borak2 kat whatsapp dia pon cerita dia consume jugak lecithin. Dia kata best sebab kurangkan bengkak susu! Suka saya dengar sebab saya memang tahu Lecithin terbaik untuk kurangkan saluran susu tersumbat sebab saya sendiri dah cuba dulu.

Testimoni Lecithin Kurangkan Bengkak Susu
Dan ada testimoni dari kawan saya yang lain juga, lepas consume lecithin langsung tak kena bengkak susu. Padahal sebelum tu memang berkali2 dia demam sebab bengkak susu. Alhamdulillah dengan izin Allah.

Fungsi Lecithin Untuk Ibu Berpantang / Menyusu
So untuk mommy yang tengah berpantang dan menyusukan baby, memang highly recommended consume Lecithin ni. Seksa kalau kena bengkak susu sampai demam, serik kalau ingat balik.

Dan kalau mommy2 nak tahu, banyak lagi khasiat Lecithin yang lain, terutamanya pecah lemak untuk kurus!

Untuk more info boleh hubungi saya ya.
Thank you ♡♡♡

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee area Shah Alam, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.

instagram.com/wawashaklee

No comments:

Post a Comment