My Friends!

Wednesday, April 23, 2014

Pengedar Shaklee Mulong, Ketereh, Kadok, Dewan Beta, Kota Bharu, Kelantan.


♥ Assalamualaikum & Hai ♥

Saya WAWA salah seorang Pengedar Shaklee area Kota BharuID 1052321

Kawasan COD (cash on delivery) dibuat di kawasan berikut :
(boleh request juga kawasan berhampiran)
  • Mulong
  • Ketereh
  • Dewan Beta
  • Kadok 
  • dan kawasan berdekatan Kota Bharu

Saya tinggal di Mulong, Kota Bharu.


Khidmat penghantaran percuma (COD) dibuat di kawasan tersebut, manakala khidmat pos disediakan untuk yang berada jauh .

Untuk student dan customer yang berminat mencuba produk Shaklee tetapi mempunyai kekangan kewangan, saya sarankan anda cuba set bajet dalam gambar ni dulu ya.

Pengedar Shaklee Kota Bharu: Set Budget
Boleh terus whatsapp/sms saya 
WAWA 011-19300290 
untuk pertanyaan produk dan order.
Boleh tengok & like FB Page saya 
www.facebook.com/splendidsupplement
dan follow instagram instagram.com/wawashaklee
untuk lebih info dan promosi terkini.
____________________________________________
Inginkan khidmat COD tapi berada jauh dari Kota Bharu?
Hubungi rakan2 saya, refer kat link ni >> Pengedar Shaklee Berhampiran Anda

♥ Terima Kasih Semua :) ♥
______________________________________

Pengedar Shaklee Ketereh, Mulong, Kadok, Dewan Beta, dan kawasan Kota Bharu yang berhampiran.

No comments:

Post a Comment