My Friends!

Monday, September 22, 2014

3 Tahun Consume Shaklee, Apa Yang Saya Dapat?

As salam semua.

Berlalu cepat je masa 3-4 tahun terindah dalam hidup. Chewah, kawen dapat anak, cepat je rasa. Dah 3 tahun juga lah consume Shaklee ni, start time anak saya 5bulan. Baca pengalaman saya kat sini.

So apa yang saya dapat sepanjang 3 tahun consume Shaklee ni? Rasa2 dapat apa? Hihi. (Semua ni dengan izinNya, Shaklee hanya penyebab sahaja)
  • Badan lebih sihat, jarang demam ⇨ semua dengan izinNya, alhamdulillah ⇨ Vitamin C
  • Susu badan kembali meriah Alfalfa + ESP
  • Dapat breastfeed anak sehingga umur dia hampir 3 tahun (dia sendiri yang tak nak dah time tu), dan tak kena bengkak susu lepas consume Lecithin.
  • Kulit makin cantik ⇨ bukan nak perasan ni deh, hehe, ni lepas buat perbandingan gambar sendiri before dan after consume ShakleeVitamin C + Vitamin E + ESP + GLA + Skincare Enfuselle
  • Senang membuangAlfalfa & Herblax terbaik untuk kurangkan sembelit saya.
  • Badan bertenaga kurang penatVitalea + B Complex + Cinch Tea + ESP peneman harian.
  • No more sakit pinggang, lenguh2 badan ⇨ lepas consume shaklee terus tak rasa nak berurut dah, kalau tak sebelum tu asal balik kampung mesti cari tukang urut. ⇨ Ostematrik peneman sebelum tidur.
  • Anak saya consume mealshakes ⇨ untuk sistem imun, tingkatkan selera makan dan lengkapkan nutrisi harian, alhamdulillah serasi.
  • Rambut kurang gugur Zinc + B Complex + Syampoo Purifying
  • Kurang senggugut sampai tak boleh nak predict bila nak period, dulu biasa sehari sebelum dah sakit perut ⇨ GLA + Ostematrik
  • Kurang sakit kepala ⇨ yang ni paling best, saya selalu sakit kepala petang2, alhamdulillah bila minum cinch tea hari2 jarang dah sakit kepala. For me lecithin pon membantu juga untuk kurang sakit kepala.
DAN dapat bonus 4 angka setiap bulan selama setahun jadi ahli Shaklee. Bulan ni September 2014, genap setahun saya jadi Shaklee Independent Distributor. Alhamdulillah.

Ni gambar produk Shaklee yang saya still consume sampai sekarang. (Tadi nak buat gambar produk pernah saya consume, tapi bila buat rupanya tak muat nak letak dalam 1 gambar, last2 cancel buat je produk yang saya still consume.)

Pengedar Shaklee Shah Alam: Shaklee Yang Saya Consume

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.


No comments:

Post a Comment