My Friends!

Sunday, September 21, 2014

Blogging Guna Phone : BLOGGEROID

As salam semua.

Nak share 1 application untuk post entry guna phone. Yang ni application ke 2 saya guna. Biasa guna BLOGGER je tapi kadang2 macam masalah sikit post tak publish dan sia2 entry tu tak boleh nak bukak dah. Banyak kali dah jadi ni adalah 10+ post dah tak boleh publish.

Reason dia (saya rasala) sebab gambar saya letak kat entry tu saya tak add, tapi saya ke Gallery then share gambar tu ke Blogger then baru tulis entry. Memang banyak kali buat gini semua post tak di publish. Sia2 semua post tu, kena taip sekali lagi. Huhu. (Siapa tak paham abaikan je k yang ni).

So balik pada Bloggeroid, boleh ke playstore dan download ya.

Download Bloggeroid kat Playstore
Bila open Bloggeroid jadi cam ni.
Boleh terus taip entry korang dan add gambar in between. Kalau nak cepat tak sempat publish tiba2 ada hal, boleh je exit, bila bukak balik post tu still ada, so boleh sambung tulis balik.

Bagi saya, Bloggeroid best untuk taip dan publish entry, sangat2 user friendly. Tapi still guna juga Blogger sebab dah biasa untuk edit dan view entry terdahulu.

Selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment