My Friends!

Sunday, July 13, 2014

Restock!

Produk Shaklee kebanyakan ready stock ngan saya. Memang kena selalu ada stock, sebab kebanyakan customer whatsapp/sms terus nak cod hari yg sama (area Shah Alam). Lagipon saya memang xkan senang duduk kalau stock habis.huhu. Jadi nak promote xbrapa semangat (haha camtu pulak, alasan je ni). Boleh je order online kalau customer nak urgent, so Shaklee yg directly poskan barang ke customer. So dont worry ya, Shaklee memang boleh order anytime anywhere asal ada debit/credit kad semua jalannn. So silakan order. Hihi. Saya pon order online je semua utk restock ni, 1-2hri bekerja dah smpai abg gdex hantar.

Dalam gambar ni yg restock terbaru, produk laris yg selalu habis kena always restock. Produk lain memang ada jugak ya. So dont worry boleh request nak cod anytime, insyaAllah. Saya kat Seksyen 7 Shah Alam (dekat dengan UiTM Shah Alam). Boleh set masa dan tempat utk cod. Thank you!

♥♥♥♥♥
Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? 
Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. 
Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Unisel, MSU, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, PKNS, SACC Mall, I-City, Seksyen 7 (berhampiran Jakel/Pusat Komersial), Seksyen 2, Padang Jawa, Alam Avenue, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. 
Pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment