My Friends!

Saturday, February 15, 2014

Officially dah jadi Supervisor!!

As salam semua.

Actually dah lama nak share pasal ni, tapi asyik KIV sebab selalu lupa. Last 2weeks I received a letter from shaklee, sekali dengan Supervisor Certificate, and I was shocked, sebab nya tak tahu pula wujud sijil dan pin ni, hahaha, padahal dah masuk bulan ke6 dengan shaklee, boleh pula tak tahu. Lagipon sebab naik rank Supervisor tu bulan October tahun lepas. Lama dah kan sebab tu tak expect ada sijil bagai. Tak sabar nak tunggu yang Senior Supervisor pula, insyaAllah.

Ok sambung balik pasal nak tuntut pin tu. Bila dapat surat tertulis kena claim pin tu kat HQ, terus la saya menggoogle cari gambar pin tu, excited terlebih. Hahaha. Then last week sambil2 nak restock barang, claim lah sekali dengan pin tu, yeay siap dapat 2 untuk husband saya sekali sebab register hari tu saya isi nama spouse. Untung boleh 2 pin.


Moga perjalanan saya dengan shaklee penuh dengan warna warni, terima kasih kepada husband yang fully support saya, dan juga kepada mentor2 yang tak jemu bagi ilmu. Dan kepada customers saya, you are the best!!

Berminat untuk berbisnes sambil dapat bantu orang lain? Jangan segan2 untuk hubungi saya, saya akan bantu sehabis baik. InsyaAllah.

WAWA 011-19300290
Pengedar Sah Shaklee area UiTM Shah Alam,
Unisel, MSU, I-City, Seksyen 7 Shah Alam dan kawasan berhampiran.
Pos ke seluruh Malaysia. 

No comments:

Post a Comment