My Friends!

Wednesday, March 11, 2015

Rambut Gugur? Jom Try Zinc Complex


Sape ada masalah rambut gugur angkat tangan! Saya le tu, memang ada masalah ni, tapi dulula. Lepas konsisten telan Zinc 2biji sehari, now masalah dah setel. Alhamdulillah.

Zinc ni, untuk student yang ada masalah rambut gugur sangatla sesuai. Kenapa student? Sebab zinc murah amat, bulan ni plak tu promo, harga retail rm33, harga promo? Lagi lerrrr murah. Sebotol untuk 2-4 bulan, 120biji. Hah, sape xnak murah sangat ni.

Zinc complex Shaklee dirumus dari zink glukonat semulajadi + kalsium + serbuk alfalfa untuk menghasilkan zinc yang mudah diserap oleh tubuh kita. Zinc membantu tubuh kita menyerap nutrisi. Kekurangan zink mempengaruhi struktur protein dalam folikel rambut yang akan mengakibatkan struktur rambut menjadi lemah. Akibat kekurangan Zinc, rambut lebih cepat gugur.

Sape nak try roger2 ye sementara harga murah sehingga hujung bulan ni. Bulan depan harga normal + GST lagi.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee area Shah Alam, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.

instagram.com/wawashaklee

No comments:

Post a Comment