My Friends!

Monday, March 9, 2015

Katakan Tidak Pada Gastrik


Sape ada gastrik angkat tangan. My husband ada gastrik. Selalu bulan puasa la menyerang. But now alhamdulillah dah lama xkena since dia minum ESP. Time puasa pon xkena sebab sahur dengan ESP ni.

Ok bukan nak citer pasal puasa ni, nak citer pasal gastrik (xpasal2 teringat ganti puasa pon xlagi, puasa dah dekat ni, huk3). ESP ni elok untuk kurangkan gastrik, nak tahu camana? Meh kita baca. Jangan malas ok, baca sampai habis.

♥Bagaimana ESP membantu mengurangkan dan pemulihan gastrik?♥

Sifat kacang soya sendiri adalah alkali. Berlawan dengan sifat asid perut. Jadi bila anda makan ESP Shaklee, kesan gastrik akan dikurangkan dengan meneutralkannya.

Lepas tu, zat dalam ESP akan digunakan untuk membina dan memulihkan diding perut yang luka kerana gastrik. Maksudnya, ada 2 dalam 1. Kurangkan gastrik dan bantu bina tisu baru.

Apa yang lebih bagus, anda akan kenyang lebih lama kerana ia lambat dihadam. Tinggal dalam perut lebih lama. Mudah pula dibancuh, tak perlu skip sarapan dan lunch lagi.

Boleh bawak je ke pejabat letak dalam shaker yang kering sampai pejabat just tambah air dan shake2. Senang kan?

Sape nak cuba sempena harga runtuh roger2 k, bulan depan harga naik sebab GST tu, wuwuwu. Banyak juga bezanya. So nak jimat boleh amik 2-3tong terus untuk puasa nanti. Ok? Hihihi.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee area Shah Alam, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.

instagram.com/wawashaklee

No comments:

Post a Comment