My Friends!

Sunday, December 14, 2014

Pengedar Shaklee Puncak Alam, UiTM Puncak Alam, Alam Suria, Bukit Cerakah, Meru, Kapar dan Kawasan Berhampiran

 Assalamualaikum & Hai Semua ♥

Ni Downline saya untuk yang berhampiran  Puncak Alam, UiTM Puncak Alam, Alam Suria, Bukit Cerakah, Meru, Kapar dan Kawasan Berhampiran boleh dapatkan Shaklee dengan LIYA.


Liya pengedar Shaklee Puncak Alam.;-)


Kawasan COD (cash on delivery) dibuat di kawasan berikut :

(boleh request juga kawasan berhampiran)
  •  Puncak Alam - UiTM Puncak Alam, Alam Jaya, berhampiran Econsave Alam Jaya
  • Fasa 1 Puncak Alam
  • Fasa 2 Puncak Alam
  • Fasa 3 Puncak Alam
  • Alam Suria
  • Bukit Cerakah
  • Sekitar Meru
  • Sekitar Kapar 
  • Dan kawasan Puncak Alam yang berhampiran.

Saya tinggal di  Alam Jaya, Puncak Alam

Khidmat penghantaran percuma (COD) dibuat di kawasan tersebut, manakala khidmat pos disediakan untuk yang berada jauh dari Puncak Alam.

Untuk student dan customer yang berminat mencuba produk Shaklee tetapi mempunyai kekangan kewangan, saya sarankan anda cuba set bajet dalam gambar ni dulu ya.


Boleh terus whatsapp/sms saya 
LIYA 019-9590635 
untuk pertanyaan produk dan order.
Boleh tengok & like FB Page saya 
https://www.facebook.com/darlieeyaPUTRIstore
atau follow IG:
untuk lebih info dan promosi terkini.

♥ Terima Kasih Semua :) ♥

:: Pengedar Shaklee Puncak Alam, UiTM Puncak Alam, Alam Suria, Bukit Cerakah, Meru, Kapar dan Kawasan Berhampiran ::

No comments:

Post a Comment