My Friends!

Friday, December 19, 2014

CAROTOMAX VITAMIN UNTUK MATA


Sape ada masalah rabun kat sini? Saya pon rabun tahap dewa dah. Hahaha. Carotomax membantu utk kurangkan rabun tu slowly dan bantu kurangkan power dari naik. Meh review sikit pasal carotomax.
...
Apa Yang Carotomax Boleh Bantu?
.
Carotomax ni merupakan juga vitamin A.
Antara Manfaat Utama Carotomax Shaklee:
.
☆Mempertingkatkan Penglihatan - Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti  rabun malam, rabun dekat, mata kering, kelesuan mata, katarak, dan gegelung hitam di mata.
.
☆Meredakan Penyakit Kulit - Pengambilan yang berterusan akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan akne. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, akne, ulser kulit.
 .
☆Melawan Kanser dan Oksidasi- Pengambilan kerap beta karotena mengukkuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser, terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.
.
☆Menghalang Infeksi - Merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru : batuk, hepatitis, asthma, flu dan selesema.
.
Mengapa CarotoMax?? Mengapa Carotomax dari Shaklee berbeza dengan supplement lain?
.
✔ CarotoMax mengandungi 6 variasi karotena, yang diekstrak daripadai rangkaian sayur-sayuran dan buah-buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidan seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit, dan lain-lain.
.
✔ CarotoMax membekalkan lebih dari 13 mg (21, 500 IU) karotenoid berfaedah ini. Berbanding dengan pengambilan purata karotenoid lutein, likopena, dan beta korena yang hanya mengandungi 8 mg.
.
HUBUNGI SAYA UNTUK MENCUBA CAROTOMAX.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.

instagram.com/wawashaklee

No comments:

Post a Comment