My Friends!

Friday, October 31, 2014

Tutorial Madison Sugarscarf

As salam semua.

Hari ni nak share tutorial pakai Madison by Sugarscarf. Tak pernah dengar apa lah kan Madison ni? Hehe Madison ni nama shawl, shawl yang dah dijahit sekali dengan inner (inner silang), keluaran butik Sugarscarf. Jadi fenomena dah ramai sangat peminat. Ada dua jenis iaitu Madison Sofia (inner dia satin) RM89 dan Madison Classic (inner dia cotton) RM79.

Banyak kaler baru yang Sugarscarf keluarkan semuanya cantikkkk sangat. Saya baru ada 1 Madison Classic kaler happy orange, terliur gak tengok orang dok selfie kat fb dengan kaler Madison yang cun2. Btw tutorial ni saya amik dari group fb khas untuk peminat Sugarscarf. So share kat sini senang nak refer.

Tutorial Madison 1
Tutorial Madison 2
Tutorial Madison 3
Tutorial Madison 4
Tutorial Madison 5
Tutorial Madison 6

Tengok kaler Madison Classic bawah ni, cunnn sangat2. Tilik jelah dulukan, ada rezeki boleh beli.

Madison Classic Berry
Madison Classic Apple Green
Madison Classic Warm Beige

Ada banyak lagi kaler cun2 boleh ke website dia www.sugarscarf.com untuk usha2 dan shopping. Follow kat ig http://instagram.com/sugarscarf untuk update terkini Sugarscarf. Ni bukan iklan berbayar ok. Hehehe.

Bawah ni Madison Sofia inner dia berkilat sebab satin, kena gosok untuk tak nak bagi nampak kedut tu. Ni lah owner Sugarscarf, Puan Eyqa Sulaiman yang cun. Selamat Bermadison gojes semua!
Madison Sofia

No comments:

Post a Comment