My Friends!

Monday, September 29, 2014

My Shaklee!

Ramai yang tanya saya, saya consume produk Shaklee yang mana, so inilah produk yang saya consume for now.
Shaklee Saya Consume
Kebanyakan produk shaklee saya dah try kecuali Phytocol, Vivix, Advanced Joint HealthTablet, DTX Complex, dan Garlic. Selain dari tu semua saya dah cuba.

Saya consume ikut keperluan badan, dan ada juga untuk try sendiri supaya senang untuk saya consult customer. Tapi still ikut keperluan badan saya consume untuk tujuan tertentu.

Semua ni saya tak telan sekaligus, ada jadual sendiri bila patot amik semua ni. Nak consultation cara makan boleh je hubungi saya.

For external, saya guna Enfuselle Skin Care Set, ada moisturiser, toner, dan cleanser yang tahan sehingga 6-8 bulan! Jimat molep, hoho. Yang pasti kulit dah kurang berminyak dari dulu.

Dan herbal blend sebagai losyen harian, syampoo prosante purifying untuk kurangkan rambut gugur dan kelemumur.

Mak ai, banyak jugak ye, tapi best sebab sambil membeli untuk sendiri guna dapat point dan dapat bonus bulan2.

Eh, ada lagi, saya guna Basic H untuk mop lantai, sental jamban, basuh sayur+buah, etc, dan Hand Dish Wash untuk basuh botol iqbal. Tahan setahun kot 2 ni, or lebih.

Shaklee mula2 ramai yang nampak mahal, tapi bila kira2 untuk penggunaan berbulan2 baru tahu shaklee murah je pon dan affordable untuk semua orang.

So anda pilih nak produk mana, boleh tnya saya untuk pilih produk sesuai untuk anda. Pssst, collagen esok dah last day promo, tak nak grab ke?

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.


No comments:

Post a Comment