My Friends!

Friday, July 4, 2014

Tip Penjagaan Kulit

Menjelang lebaran yang bakal tiba nanti, sedikit tip untuk penjagaan wajah supaya wajah kekal segar sepanjang hari dan cantik berseri ketika raya ni.

~~~~~~~~~~~~~
Mencegah kerosakkan matahari
Jadikan amalan harian dengan menyapu krim perlindung matahari SPF minimum 15 hingga 30 perlindungan setiap hari. Jika anda tidak suka mengambil masa untuk meletakkan kedua-dua pelembap dan pelindung matahari, beli sahaja pelembap yang mengandungi pelindung matahari. (Saya guna Enfuselle Balancing Moisturizer Shaklee dan sunblock Clinelle, dua2 nya super best sbb cepat meresap dan tak berminyak).
-----------------
Membersih wajah
Jangan kerap membersihkan wajah kerana kulit anda akan menjadi kering. (Saya cuci muka 2-3x sehari guna cleanser Enfuselle Shaklee).
-----------------
Skrub wajah
Gunakan skrub wajah dua kali seminggu untuk membuang sel kulit mati pada wajah. (Saya guna Apricot st ives scrub)
-----------------
Cara hidup yang sihat
Amalkan diet yang sihat dengan perbanyakkan makan buahan dan sayuran. (saya suka buat smoothies guna Shake n Take, yummy!)
~~~~~~~~~~~~
JOM AMALKAN TIPS NI, MOGA MAKIN CANTIK TIME RAYA NI, oh jangan dilupa, pengambilan supplement juga penting untuk kecantikan dalaman dan luaran. Pilihlah set kecantikan Shaklee --> VITAMIN E, VITAMIN C, B COMPLEX & ESP (ini semua saya consume).

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment