My Friends!

Saturday, July 5, 2014

Testimoni Consume ESP Time Puasa

As salam semua. Selamat Berhujung Minggu.

Excited nak share, pagi tadi tiba2 dapat testimoni best dari Mommy Yana yg minum ESP sepanjang puasa. Dia fully breastfeeding anak dia umur ±5bulan. Dia memang consume ESP sebelom puasa lagi sebab dia niat nak menyusukan anak dia imdad (comellls sgt anak dia, bulaat) sampai 2tahun. Yana ni pon memang regular customer saya, dan dia junior saya time kat Sekolah Menengah Sains Pasir Puteh.

Jom baca testimoni dia kat gambar colourful kat bawah ni. Tambahnya lagi, hubby dia tegur 'mommy makin slimm lah', makin happy lah dia (saya pon tumpang happy dan jelesss!haha). Katanya lagi paling ketara badan tak penat, dan macam Superwoman dah (dia yg kata bukan saya, hihi).

♥♥♥♥♥
Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? 
Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. 
Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Unisel, MSU, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, PKNS, SACC Mall, I-City, Seksyen 7 (berhampiran Jakel/Pusat Komersial), Seksyen 2, Padang Jawa, Alam Avenue, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. 
Pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment