My Friends!

Thursday, June 26, 2014

Set Puasa Shaklee

ESP, MEALSHAKE, PERFORMANCE DRINK persediaan untuk puasa. Skang cuaca panas. Bukan nak cakap amik ni kenyang sampai petang. X dahaga langsung sampai buka. Klau gitu x rasa la kan nikmat puasa sebenar dan tujuan kita berpuasa.

Kalau PERFORMANCE DRINK ni diambil sebagai minuman isotonik semualajadi rendah sodium dan gula. Mengawal dan mengurangkan kehilangan bendalir yang menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penyahhidratan. Juga mengekalkan kelembapan kulit.

ESP ni plak membekalkan LONG LASTING ENERGY. Mengurangkan rasa lapar keterlaluan. Sebagai Milk Booster bagi ibu menyusu. Mencantikkan kulit walaupun tak bermekap sakan semasa berpuasa. Diperkaya dengan kalsium untuk mengurangkan keasidan soya. Jadi mengurangkan risiko serangan gastrik bagi pesakit gastrik ketika berpuasa.

Ketiga tiga produk ni rendah glisemik, sodium dan kolestrol membuatkan ianya sesuai dinikmati oleh pelbagai golongan umur, pesakit-pesakit kanser, penghidap gastrik, anak-anak yang baru belajar berpuasa dan juga sangat-sangat sesuai dinikmati dikala anda lambat bangun tidur tak sempat nak masak atau makan sahur.

Buatlah pilihan bijak untuk kurangkan lemau time bulan puasa. Hehe. Semoga Ramadhan kali ni lebih bermakna dari yang lepas, dan bertambah amal. InsyaAllah.

Set Puasa Shaklee

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment