My Friends!

Wednesday, June 25, 2014

Blogging Guna Phone

Dulu saya pon rasa susah nak blogging guna phone, sebab kecik je phone ni, lenovo s920. berpinar mata tengok (alasan je ni, haha).

Then tiba2 dapat tahu ada application kat playstore, BLOGGER so terus la download dan guna. Very2 simple and easy to use. User friendly. (eh dah campor plak english dan malay, haha). Entry ni pon saya guna application tulah.

Untuk beginner yang rasa susah nak blogging, download je BLOGGER ni, senang kerja, tak rumit langsung, boleh update blog on the go. Pergi mana2 pon tak de alasan tak bukak pc/laptop. Hujung jari je semua. So fully utilize phone anda, nanti boleh jadi alasan nak beli phone baru. Ehemmmm ehemmm.haha.

Gambar kat bawah ni yang logo B tu kaler oren tu kat tepi maybank2u tu BLOGGER nya. Cepat download semua! ;p Saya letak kt depan senang nak guna. Sebab memang selalu guna. Selamat berblogging. Jangan lupa follow saya nanti saya follow balik, boleh tinggal link kat ruangan komen. ♡♡♡

No comments:

Post a Comment