My Friends!

Friday, March 21, 2014

SET BREASTFEEDING BUDGET & LENGKAP

SET MENYUSU/BREASTFEEDING UNTUK IBU2 GOJES!


Ramai yang tanya saya apa yang saya makan dan amalkan sehingga dapat menyusukan anak saya sehingga hampir 3tahun. ALHAMDULILLAH rezeki iqbal.

Jawapannya, saya consume set breasfteeding dari Shaklee ni time anak saya umur 5-6 bulan, saya xtry smua skaligus, mula2 saya amik set kesihatan optimum (vitalea + b complex + vit c) serta Alfalfa (milkbooster) dan Lecithin (lecithin untuk kurangkan bengkak susu sebab saya selalu kena, memang berkesan).

Then lepas tu saya try Ostematrik dan ESP. Smpailah sekarang semua ni saya still amik walaupon dah stop BF. Sebab fungsi setiap satu untuk tubuh berbeza, dan saya boleh rasa badan makin sihat dan bertenaga.

Untuk yang nak cuba set breastfeeding, boleh cuba Alfalfa dan ESP dulu sebagai permulaan jika kekurangan budget, bila ada bajet tambahla ikot keperluan.

Set Breastfeeding Budget
Berbaloi2 sebab memang hasilnya lebih dari yang kita expect, dulu saya xpernah pon terfikir nak susukan anak saya sehingga 2tahun, tapi lepas Allah permudahkan jalan, saya just teruskan smpai anak saya sendiri yang xnak. Alhamdulillah. Yang penting kena usaha, jangan terus give up bila susu kurang. 

Saya bancuh ESP dan horlicks, dan bagi saya memang berhasil untuk cepatkan production susu, dan makan kurma. Air memang kena minum banyak. Pam/direct feeding setiap 2-3jam, ni rules nya. Kalau makan supplement tapp malas nk pam, memang xbertmbah jugak susu, sebab smua nya bergantung pada kekerapan pam, dan cara pemakanan seharian. 

Semuanya atas kita, nak tak nak, rajin malas semua kita tentukan. Semoga dipermudahkan breastfeeding journey untuk mama2 gojes semua. Niat baik mesti Allah permudahkan. Doa byak2. Susu ibu susu terbaik untuk anak kita. 

Set Breastfeeding Lengkap

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment