My Friends!

Sunday, January 19, 2014

Pengedar Shaklee UiTM Shah Alam, UniSel, MSU, Stadium Shah Alam, I-City, Seksyen 7 (berhampiran Jakel/Pusat Komersil) dan kawasan Shah Alam yang berhampiran.

♥..Assalamualaikum..♥

~ I'm your Shaklee Independent Distributor ~ ID 1052321 ~

Saya WAWA salah seorang Pengedar Shaklee di UiTM Shah Alam, Unisel, MSU, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, I-City, Seksyen 7 (berhampiran Jakel/Pusat Komersil) dan kawasan Shah Alam yang berhampiran.

Saya tinggal di Seksyen 7 Shah Alam.
(boleh juga request untuk penghantaran kat mana2 sekitar Shah Alam)

Khidmat penghantaran percuma (COD) dibuat di kawasan tersebut, 
manakala khidmat pos disediakan untuk yg berada jauh dari Shah Alam.
Pengedar Shaklee Shah Alam
Untuk students dan customers yang berminat mencuba produk Shaklee tetapi mempunyai kekangan kewangan, saya sarankan anda cuba set bajet dalam gambar ni dulu ya.
Boleh terus hubungi saya untuk sebarang pertanyaan.


Set Budget Shaklee
Boleh terus whatsapp saya WAWA 011-19300290 untuk pertanyaan produk dan order.

Boleh tengok & like FB Page saya ~ www.facebook.com/splendidsupplement 
untuk lebih info dan promosi terkini.

~ Terima Kasih ~
=============================================
Inginkan khidmat COD tapi berada jauh dari Shah Alam?
 Hubungi rakan2 saya, refer kat link ni 

♥ THANK YOU ♥

No comments:

Post a Comment