My Friends!

Tuesday, September 24, 2013

Vitalea Multivitamin Terbaik Dunia


Assalamualaikum, tengahari ni nak share info tentang VITALEA sebab ada ramai sangat tanyakan produk utk beri tenaga sepanjang hari.... Vitalea ni killer product shaklee, biasa kalau yg baru nk cuba consume shaklee di suggestkan amik Vitalea dulu.

Anda selalu ke bertanya pd diri sendiri kenapa aku masih penat bila ANDA TIDUR CUKUP.. MAKAN PUN CUKUP.. tapi kenapa masih penat? masih letih?
"satu daripada lima wanita kekurangan zat besi dalam darah dan simptomnya yang paling kerap berlaku adalah rasa letih yang tidak diketahui punca" paul Voucher.
Penyelidikan yang diterbitkan dalam Canadian Medical Association Journal mendedahkan wanita yang mengambil 80mg supplement zat besi kurang mengalami rasa letih.


Kenapa Vitalea?

VITALEA (MULTIVITAMIN) TERBAIK yang mengandungi vitamin dan galian yang diperlukan oleh tubuh manusia, formula lengkap dengan zat besi. Vitalea juga lengkap dengan multivitamin dan multimineral yang mengandungi 28 jenis vitamin untuk keperluan nutrien harian tubuh kita.

Punca utama kita selalu penat disebabkan kekurangan zat besi. dan kenapa saya cadangkan VITALEA utk atasi masalah keletihan? sebab dalam vitalea ada kandungan zat besi. zat besi inilah yang akan menolong angkut oksigen supaya kita x penat. sebab.. bila kita kurang zat besi jadi darah tak dapat angkut oksigen dengan baik.
kalau yg selalu ngantuk n penat time kerja sesuai sgt amik vitalea
patutlah dulu mak saya suka sangat masak sayur bayam!! mak cakap makan sayur ni banyak khasiat. dulu tak faham apa2.. so makan je lah ngn ikan goreng atau ayam goreng nasik panas2.. fuhhh!!! (kecur liur) dulu makan je tanpa amik tau.. skang dah tau sebab nya dalam bayam ni ada zat besi. bila badan kita cukup oksigen secara x langsung otak pun cergas.. patut la banyak khasiat.. pandaikan mak mak dulu trick kita suh makan sayur.. 

nak tau x yang shaklee ni dah buat 340 ujian makmal untuk atasi keberkesanan multivitamin ni.. rasenya xde lagi syarikat yang buat sebegitu banyak ujian terhadap produk mereka. 

dannnn vitalea merupakan vitamin pertama yang dicipta pleh DR C FORESS SHAKLEE yang dikenali dengan nama vitalized mineral dalam bentuk cecair, pada tahun 1902. so vitalea ni dah lebih umur 90 tahun!! ianya sangat mudah larut.. jika direndam dalam air tak sampai 5 minit akan larut.. hancur. begitu jugalah apabila masuk ke dalam badan kita :)

masih ragu2?

3 sebab kenapa vitalea berbeza dengan ribuan multivitamin lain kerana

1. vitalea disokong oleh banyak kajian klinikal. 

2. teknologi salutan mikro membolehkan penyerapan yg pantas ke dlm perut supaya meningkatkan penyerapan asid folik ngan vit b bg menghasilkan serta memelihara sel2 baru...sbb tu vitalea cepat larut dlm air.

3. setiap kali vitalea dihasilkan, ujian kualiti dilakukan sebanyak lebih 340 kali..Selain merupakan multivitamin tertua di dunia vitalea yg super power ini di formulasikan khusus dgn 28 jnis vitamin serta mineral yg bdn kite perlukan..weehuu...

i like vitalea sbb ia sumber tenaga di kala menyusukan anak..walaupun size yg gedabak besar tu tapi oleh kerana kandungan hebatnya vitalea mmg menjd vitamin penting...buat customer yg sering berkira2, tak nak telan pelbagai vit & at the same time nak sihat sy cadangkan amik vitalea je..

jom kita baca testimoni pengguna vitalea :)





Berminat? hubungi sy segera, jangan malu2....


No comments:

Post a Comment