My Friends!

Sunday, September 18, 2016

COD VIVIX SHAKLEE KAT KG. CHENGAL, KETEREH, KOTA BHARU

Alhamdulillah rezeki Vivix lagi semalam. Cod kan kat rumah customer terus sebab rumah dia senang sangat nak cari. Sebelum cod Vivix tu dah ke KB cod ESP promo kat adik ni yang dok area Sekolah Ahmad Maher.


Customer Vivix ni consume Vivix untuk kesihatan menyeluruh dan kulit cantik tau.
Ingat VIVIX Shaklee ni untuk penyakit kronik je? Haa jangan tak tahu VIVIX Shaklee ni sangat bagus dalam mencantikkan kulit kita tau.

Orang yang amalkan VIVIX Shaklee ni kulit mereka makin lama makin cerah, glowing pinkish2 gitu. Tekstur kulit akan jadi lebih baik dan lembut. VIVIX Shaklee memang terbaik.

Antara cara VIVIX Shaklee menjadikan kulit makin cantik dan baik :

1) Memperbaiki DNA : Proses penuaan berlaku apabila DNA kita rosak akibat radikal bebas. VIVIX membantu dalam memperbaiki sel DNA kita dan melambatkan proses penuaan.

2) Memperbaiki tenaga sel : Apabila penuaan berlaku, sel tubuh kita akan kehilangan banyak tenaga. Ini akan mengurangkan fungsi sel. VIVIX Shaklee membantu memperbaiki sel badan dan menguatkannya untuk mengembalikan keremajaan kulit.

Alang-alang nak betul-betul usaha untuk dapatkan kulit yang cantik dapat sekali jaga kesihatan dan cegah penyakit-penyakit kronik.

Dah la senang sangat cuma perlu minum 1 sudu je Vivix Shaklee setiap hari tak perlu risau nak telan vitamin itu ini dan supplemen lain. Fokus Vivix Shaklee dapat kulit cantik dan bonus untuk cegah penyakit kronik. Terbaik kan?


Wasap saya untuk lebih info Vivix ya.
Wawa 011-19300290
Pengedar Shaklee Ketereh, Mulong, Kadok, Dewan Beta, Kota Bharu.