My Friends!

Sunday, March 1, 2015

Butik Fiska Shah Alam

As salam semua.

Tadi ke butik Fiska Shah Alam dekat Alam Avenue 2, area Padang Jawa. Lepas cod Shaklee 2 tempat baru pergi Fiska, lewat dah sampai kul6 lebih.

Lawaaa sangat2 design butik ni, ownernya Irine Nadia blogger famous tu. Lupa nak snap gambar plak tadi adesss. Semalam grand opening nya, tapi tak sempat nak pergi sebab ada hal lain.

Tadi banyak tudung instant, shawl yang brand fiska sendiri dijual kat situ, ada jugak dress. Jap snap gambar kat ig dialah senang @fiskashahalam. Okay sambung balik setel save and snap gambar. Haha. Kat bawah ni gambar dress yang cun tu.


Dan ni pulak instagram Fiska tu, boleh reramai gi follow Fiska okay.


Kat butik ni bukan brand Fiska je ada. Dia berkonsepkan vendor butik juga. So produk lain pon ada diletak kat sini. Salah satu produk lain tu, Argan Oil keluaran MORA Essential by Mira Filzah (model tu lah) ada dijual kat sana. Saya memang aim nak beli Argan Oil nilah tadi. Hihihi. Memang dah usha2 instagram diorang semalam @moraessential.

Ni yang saya pegang tu produknya. Okay jap saya gi save gambar.


Okay sambung balik, kat bawah ni produk dia.


Harga promo RM50 je tadi sehingga hari ni. Harga asal RM60, 15ml. Saje2 nak try sebab saya memang takde guna serum apa. Yang ni boleh bertindak cam serum jugak. Pakai 2x sehari pagi dan sebelum tido. Tinggi kandungan Vitamin E dan tiada bahan kimia yang buat saya rasa nak cuba.

Tapi Shaklee memang tak tinggal, hihi yang ni sampingan je, tengok testimoni best2 tergoda la nak beli. Biasalah pompuan kan macam tu, nasib rm50 je,kalau rm100 ke tak beli dah.

Kat bawah ni ig dia, boleh follow kalau nak.


Ni gambar saya sebab tak ramai orang tadi sebab dah petang, bolehla bergambar.

Pastu beli Pavlova tadi kat Fiska, ada gak jual kek2 semua tu. Dan serius Pavlova dia super sedappp! Menjilat kotak tadi tak cukup 1 slice. Huk3. 

Okay la sampai sini jelah dulu ye. As salam semua.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee area Shah Alam, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.

instagram.com/wawashaklee

No comments:

Post a Comment