My Friends!

Wednesday, November 5, 2014

Merawat Asma Dengan Omega

Sumber asal dari blog mamafaiz.com (saya pinjam tepek sini ye kak cery)

Memandangkan bulan ni promosi hebat Omega Guard, jadi saya nak kongsikan pengalaman mereka yang dah rasa penangan Omega Shaklee, khususnya untuk asma dan kanak2. Sebenarnya banyak lagi testimoni dan kesan makan Omega ni, bukan untuk asma sahaja, tapi untuk kulit cantik, untuk bijak, untuk kesihatan jantung, untuk eczema, untuk kawal berat badan dan banyak lagi.

Kenapa orang yang ada asma digalakkan untuk mengambil Omega? Sebab ia kaya dengan Omega-3 yang bersifat anti radang (inflamasi). Inflamasi ni ringkasnya adalah tindak balas imuniti badan terhadap infeksi/serangan virus. Orang yang ada asma memang imuniti rendah. Jadi memang sesuai dan sangat digalakkan mereka yang menghidap asma untuk konsisten makan Omega. Contoh depan mata saya adalah anak kaklong saya sendiri, lahir premature dan mengidap acute bronchitis. Sekarang dah sembuh selepas konsisten dengan Omega Guard dan Mealshakes.

Haa ada ramai yang komen status facebok saya beberapa hari lepas tentang asma dan Omega tu. Mari baca komen2 mereka.

Testimoni Omega Guard Shaklee





Moga bermanfaat buat anda. Jika ada dari kalangan orang yang anda sayang ada masalah yang sama, boleh lah cuba makan Omega Guard yg kaya dengan Omega-3 ni. Badan kita tak dapat yer nak produce Omega, jadi kita kena dapatkan dari makanan harian.

Saya dan keluarga saya pun memang wajib makan Omega ni setiap hari. Banyak betul manfaat yang tak terungkap dengan kata2, hihihi. Kalau yang wanita2 tu mesti nak cantik kan. Jadi ambil lah Omega yer 3biji setiap hari.

Kesimpulannya, jika anda ibu hamil atau ibu menyusu, atau ada anak berusia 0-6tahun, atau individu yang ingin mengawal berat badan atau individu yang ingin meningkatkan daya ingatan dan kecekapan kerja, atau lelaki yang mementingkan kesihatan atau wanita yang mementingkan kecantikan, maka anda wajib mengambil omega guard 3 biji sehari. (bulan ni promosi hebat Omega dari Shaklee tau. Sila rebut)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.


No comments:

Post a Comment