My Friends!

Wednesday, November 26, 2014

COD SHAKLEE KAT SUBWAY SEKSYEN 7 SHAH ALAM

As salam semua.

Tadi petang customer wasap tanyakan tentang set hamil, dia hamil 10weeks mencari supplement, katanya dapat nombor saya dari instagram. Anak 1st, memang kalau boleh nak yang terbaik untuk mommy dan baby. So saya suggestkan set kat bawah ni termasuk ESP.

Set Hamil Shaklee

SET HAMIL SHAKLEE TERBAIK!


Mula2 dia kata husband dia risau ESP tu boleh buat kulit baby over sensitive bila dah bersalin, sebab ada kawan dia consume soya lain katanya kulit anak dia jadi sensitive. Kemain panjang berjela saya explain kat dia. ESP memang beza dari soya lain. Memang jauh sangat beza. Nanti kena buat entry khas beza ESP dan soya biasa tu. Kulit baby makin cantik pulak tu kalau consume ESP.

So lastly customer saya ni berjaya yakinkan suami dia untuk tmbah ESP. Alhamdulillah dia amik full set kecuali Omega katanya next time dia tambah. So set date jumpa kat Subway Seksyen 7, mengidam nak makan subway dia tadi. Hihi senang urusan sebab dekat sangat dengan umah.

Alhamdulillah. :) bertambah jurnal kesyukuran hari ni. Good night semua, as salam.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment