My Friends!

Wednesday, September 3, 2014

Tips Pilih Kolagen Terbaik


As salam semua. Memandangkan bulan September 2014 ni Shaklee buat Promo Collagen Powder Buy 6 free 1, meh saya kongsikan sikit cara untuk kenalpasti kolagen terbaik dipasaran, supaya kolagen dapat bertindak dengan optimum dan beri result yang kebaboom!!

Hakikatnya Kolagen memang bagus buat tubuh badan kita kerana ia adalah komponen utama untuk membina block2 protien dalam tubuh kita. Tubuh kita mampu membina kolagen ia sendiri tetapi pada masa yang sama kita juga kehilangan 1.5% setiap tahun bermula 25 tahun ke atas. So jika tak dijaga di tambah pencemaran dan radikal bebas yang menyerang tubuh serta amalan diet buruk menyebabkan kadar ini mungkin lebih tinggi.

Alamak saya tak mahu tua sebelum waktunya, umur dah 29 ni, kena start menabung nak beli kolagen!

Namun adalah penting kalau nak makan apa supplemen sekalipun kenalah cari yang terbaik kan? So macam mana nak pilih kolagen yang terbaik? Ikuti panduan ini.... Jom baca kalau nak cantik gebus...

Cara Untuk Pilih Kolagen Terbaik Untuk Tubuh
  1. Lebih baik pilih dalam bentuk makanan dari di suntik untuk memastikan sistesis enzim mengoptimumkan serapan ke dalam tubuh badan.
  2. Pilih size kolagen sekurang-kurangnya 1000 dalton dan ke bawah. Microfine size mmbantu penyerapan yang baik kerana size ini adalah paling optimum diserap oleh sel, maka setiap kolagen yang di ambil up to 100% diserap dan memberi efect lebih cepat.
  3. Pastikan setiap pemilihan kolagen mempunyai emolient yang unggul dan boleh mengunci kelempaban yang berpanjangan.
  4. Pastikan kolagen mempunyai antioksidaan yang tinggi untuk mengurangkan kesan pra-penuaan
  5. Pastikan supplemen itu mempunyai elemen vitamin B-Complex untuk membantu sintesis atau pembentukan kolagen dari tubuh kita sendiri
  6. Kolagen juga penting bukan sahaja untuk kekal cantik tapi kesihatan sendi juga perlu dijaga maka adanya kandungan glucosamine adalah bonus point untuk mendapat sendi yang sihat.
  7. astilkan setiap kolagen itu mempunyai bahan yang merangsang pembentukan asid hyaluronic yang memberi kesan kulit lebih tegang kerana ia berfungsi mengikat kolagen dengan serat yang elastin
  8. Last but not least pastikan ia SELAMAT dan tidak bertoxin kerana we want MAGIC potion into our body not TOXIC!!
-------------------------------------------------
Tak kisahlah produk kolagen tersebut murah atau mahal. Apa yang paling penting ialah kita memilih produk kolagen yang berkualiti, selamat dan berkesan dan ikut garis panduan di atas. Kalau boleh tak nak la beli yang mahal tapi tak dapat diserap dengan baik oleh tubuhkan, membazir namanya tu. Meh kita review sikit pasal kolagen powder Shaklee.

Yang bestnya Collagen Powder Shaklee memenuhi semua ciri2 Collagen terbaik yang di cari!!


Shaklee Collagen Powder merupakan produk kolagen terbaik dan pilihan terbaik untuk anda. Ciri-Cirinya tersenarai dalam 8 panduan di atas.
  • Shaklee Collagen Powder merupakan supplement kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietri RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee kira-kira 1000 dalton dapat diserap dengan mudah dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen dalam tubuh
  • Tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji benih camelia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan ekstrak kerangan, Lactobaciliu acidophilus, Vitamin-C dan B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran
  • Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang memudahkan anda mengunakan nya secara segera pada bila2 masa

Shaklee Collagen Powder terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas menggunakannya selama 8 minggu, keputusan menunjukkan tekstur keseluruhan kulit menjadi lebih baik meningkat sebanyak 71%. 

Jom mulakan cabaran 8 minggu untuk kelihatan cantik menawan dan rebut peluang untuk mendapat keahlian Percuma dengan pembelian 4 kotak Shaklee Collagen Powder!

Buat pilihan yang bijak, kalau ada kolagen lain yang memenuhi ciri2 kolagen terbaik, boleh je cuba, tak semestinya Shaklee, cuma nya nak bagitau Collagen Shaklee terbaik sepadan dengan harga.

Selamat Shopping Collagen smua!!
♥♥♥♥♥
Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? 
Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. 
Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. 
Pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment