My Friends!

Thursday, September 18, 2014

Postage Today : Set Kurus

As salam semua.

Tadi poskan Set Kurus ni kat customer, Cinch Tea, Omega Guard dan Lecithin. Ni dia repeat order, regular customer ni, excited nak kurus lepas bersalin.

Set Kurus Shaklee
Saya suggestkan cinch tea bila dia tanya apa lagi dia patot tambah, lepas tu terus je dia setuju, alhamdulillah. Basically cinch tea ni untuk tingkatlan metabolisma, orang yang susah nak kurus kadang2 sebab metabolisma low. So bila amik cinch tea, metabolisma akan meningkat dan cepatkan proses pembakaran lemak untuk kurus dengan bantuan omega dan lecithin.

Saya suka cinch tea sebab beri tenaga sepanjang hari, so bila kita bertenaga dan aktif, lagi banyak kita akan berpeluh dan bakar lemak degil. Dah berkotak2 saya minum, sebab cinch tea jugak boleh kurangkan sakit kepala saya, tea ni anti stress. Tak rugi mencuba, 1 kotak ada 28 paket, 1 paket je sehari.
Fungsi Cinch Tea

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment