My Friends!

Saturday, September 13, 2014

Mr.DIY Tesco Extra Shah Alam

Lupa nak bercerita pasal kedai MR.DIY yang baru kat Tesco Extra Shah Alam ni. Ni Tesco yang dekat dengan Stadium Shah Alam. Dekat dengan area Pasar Tani/Pasar Pagi tiap2 pagi ahad tu.

Since mr.diy ni buka kat Tesco, baru 2x saya melawat, soon, akan pergi lagi, sebab ni mr.diy terbesar yang pernah saya pegi. Kat tempat lain, Plaza Alam Sentral, Jusco bukit Raja tak sebesar kat Tesco ni. Bila masuk memang cam biasalah rambang mata. Sampai hubby pesan awal2 beli barang penting je okay. Haha. Last2 beli jugak barang kurang penting.

Anak saya pon suka sebab mainan banyak berderet2. Huhu. Kopak tiap kali masuk wajib beli mainan dia. Kepada SID yang nak borong pillbox bolehla ke mr.diy, shaker pon ada. 

Untuk student2 uitm yang nak beli barang2 keperluan rumah sewa ke, bolehla datang mr.diy, harga pon murah, rm50 tu dah boleh beli macam2 penuh bakul. Kat kedai ni ada jugak alat tulis, barang2 plastik, barang2 kereta, barang keperluan rumah dan dapor, dan macam2 lagi (kecuali makanan).

Selasa ni maybe pegi lagi ada barang nak dibeli sambil bawak mak saya jenjalan.


♥♥♥♥♥
Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? 
Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. 
Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. 
Pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment