My Friends!

Tuesday, July 8, 2014

Rezeki Today

Alhamdulillah, hari ni setel COd Set Kesuburan dan poskan 10tiub herbal blend ni, merata org cari herbal blend time abes stock kt shaklee ni. Herbal blend bila restock kt shaklee, biasanya tak sampai sehari orang dh borong licinsss. Banyak kali dah mcm tu sbb tu time ada stok baru2 ni sy grab terus 20tiub. Skarang tinggal beberapa tiub je lagi ni. Harga murah sangat sebab tu ramai nak beli, retail hanya rm27. Tahan lama jugak ni, 113g. Dahla serbaguna semua org boleh pkai. Sebab tulah jadi rebutan. Hihi.

Then COD kan Set Kesuburan ni kat Plaza Alam Sentral, moga dipermudahkan customer ni nak hamil, insyaAllah. Dia amik semua yg macam dalam gambar ni. Kena makan hari2 cuma GLA je makan time period sahaja. Customer saya dont worry saya akan consult cara makan GLA untuk kesuburan bila beli dengan saya.

Okey ni kisah hari ni, esok insyaAllah COD kan ESP 1 tong. Dan tadi dah setel buat order online restock stock yang kebanyakan hampir licin. Alhamdulillah, tq utk smua customer saya! ♡♡♡

♥♥♥♥♥
Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? 
Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. 
Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Unisel, MSU, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, PKNS, SACC Mall, I-City, Seksyen 7 (berhampiran Jakel/Pusat Komersial), Seksyen 2, Padang Jawa, Alam Avenue, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. 
Pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment