My Friends!

Thursday, July 17, 2014

Satisfied Customer

Saya suka sangat bagi gift2 surprise kat customer bila beli produk dengan saya. Tapi saya bukan kaburi mata mereka dengan gift untuk pengaruhi mereka beli dengan saya, NO NO NO. Saya just pos or bagi time diorang dapat produk, dan mostly, semuanya happy dapat gift, sebab tak sangka ada gift.

Contoh biasa gift saya bagi macam pillbox (bermacam2 jenis dari yang murah ke mahal), shaker dan sudu. Ni yang biasalah, kalau repeat order berkali2, lain2 gift akan dapat ikut mood time tu, haha. Atas rezeki customer la kan. Doa2 la kalau beli dengan saya biar dapat gift mahal.hihi.

Suka2 je bagi gift, sebab saya suka bagi barang kat orang, kalau boleh nak bagi semua jenis gift kat customer. Kopak macam ni :p, sebab kadang2 tak tahu nak bagi yang mana satu, serba salah. Ni lah sebab banyak jenis sangat gift yang ada jadi gini. Haha. Hubby selalu stress bila saya tanya patot bagi apa ek customer ni beli produk sekian sekian. Kesian cik abe saya.

Hihi suka kan buat orang happy, harap semua customer saya puas hati dengan gift dan consultation saya bagi. Consultation free seumur hidup.

♥♥♥♥♥
Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? 
Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. 
Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Unisel, MSU, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, PKNS, SACC Mall, I-City, Seksyen 7 (berhampiran Jakel/Pusat Komersial), Seksyen 2, Padang Jawa, Alam Avenue, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. 
Pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment