My Friends!

Saturday, February 1, 2014

Promosi February 2014 ~ VITA-LEA

As salam dan selamat berhujung minggu semua!
Semalam closing untuk January 2014, dan alhamdulillah, saya dapat naik lagi satu rank dalam Shaklee, SENIOR SUPERVISOR! Rank ke2, insyaAllah, next halatuju adalah coordinator. Hadiah harijadi terbaik. Tahniah buat anak Shaklee saya Farah Inani kerana komited dan berusaha keras untuk naik Supervisor, I'm proud of you Fara!
Oh, btw, today birthday my husband, HAPPY BIRTHDAY TO HIM, hihi, dah wish dah semalam. Saja nak inform, sebab terasa baik hati nak buat mark down sales sempena minggu birthday dia, stay tuned, tengah fikir lagi nak buat promosi apa.
Tapi, yang pastinya, promosi dari Shaklee untuk Februari ni adalah VITA-LEA. Multivitamin yang saya consume sejak 2tahun 4bulan yang lepas. Dan tak pernah saya skip, sebab vitalea sangat best, beri tenaga berterusan yang diperlukan oleh tubuh, especially untuk pregnant mom, breastfeeding mom, dan semua oranglah.
Okey nanti saya update lagi kelebihan vitalea ni ya, have a great weekend!
Happy Chinese New Year to those yang celebrate ya.
  
WAWA 011-19300290
Pengedar Sah Shaklee area UiTM Shah Alam,
Unisel, MSU, I-City, Seksyen 7 Shah Alam dan kawasan berhampiran.
Pos ke seluruh Malaysia.
www.facebook.com/splendidsupplement

No comments:

Post a Comment