My Friends!

Wednesday, September 11, 2013

VIVIX SHAKLEE

VIVIX - VITAMIN LENGKAP UNTUK AWET MUDA DAN SIHAT

Kali ni tertarik hati untuk bercerita tentang Vivix Shaklee setelah adik ipar ada tanyakan vitamin apa yang all in one, tak payah nak makan banyak jenis vitamin, jawapannya adalah Vivix. So kepada sesiapa yang tak suka vitamin dalam bentuk pil, tablet or soft gel, bolehlah ambil Vivix sahaja untuk kesihatan menyeluruh.

Apa itu Vivix?


VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas. Biasa digelar sebagai tonik ajaib sebab ada banyak testimonial yang telah sembuh dari pelbagai penyakit setelah mengamalkan Vivix. Di bawah ini adalah salah satunya:

Sumber: mamafaiz.com

So, jom kita baca pula khasiat dan kebaikan nya secara terperinci:
  • Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. 
  • Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh. 
  • Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan. 
Wow, terasa macam nak beli je kan bila tengok khasiatnya. Jika anda berminat untuk mencuba, boleh hubungi saya.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. Pos ke seluruh Malaysia.