My Friends!

Saturday, August 15, 2015

Dah 4 Tahun Saya Consume Shaklee! HUREYYY



Sedar xsedar, dah masuk 4 tahun consume shaklee. Tiba2 teringat sebab ada sorang akak ni tanya saya consume shaklee lama mana. .
.
Lepas 2 tahun consume baru lah saya jadi ahli sampai skarang aktif sharing kebaikan produk. Xbaik simpan sorang2 apa yg baik untuk kita, dengan sharing mungkin boleh tolong orang lain jugak kan.

Saya start dengan set breastfeeding, rezeki my son iqbal dapat fully BF 2 tahun, stop BF time dia nak masuk 3 tahun. Alhamdulillah sedikit sebanyak dapat bantu mommy2 yang ada masalah sama (masalah susu drop). .
.
Now produk Shaklee yang saya makan semua ada, set cantik, set kurus, set sembelit, set kesihatan optimum, macam2 lah. Hihi. Sebab mostly ada produk sama je dalam certain set. Sebab ada produk yang banyak fungsi cam alfalfa.
.
Saya makan, saya rasa perbezaannya, saya share. 😊😊😊
.
@wawashaklee
011-19300290
#wawasplendidsupplementstore
norazua10.blogspot.com

No comments:

Post a Comment