My Friends!

Sunday, September 7, 2014

Sharing is Caring!

Tertarik saya nak kongsikan blog entry dari Master Cery ni, saya amik dari blog www.mamafaiz.com.
--------------------------------------------------
"..Dont make shaklee a secret .. share it..its a GIFT you giving people.."~ sebahagian dari petikan dari ucapan CEO Shaklee Corporation ketika National Conference di Sunway 3 bulan lepas.

Jangan rahsia2kan okay pengalaman anda dengan Shaklee. Perkongsian anda umpama satu hadiah dari anda untuk orang lain.. best tak rasanya bila dapat beri hadiah kat orang.. best kan.. Jadi setiap kali anda kongsikan pengalaman anda dengan Shaklee.. tak kisahlah.. pengalaman kesan makan produk ke, pengalaman buat bisnes ke, pengalaman free trip ke, apa jua pengalaman yang anda lalui,rasai... semua yang anda kongsikan walau sepatah perkataan sahaja..ianya adalah HADIAH tak ternilai dari anda untuk semua orang dikeliling anda

Jadi kesimpulannya, jangan rahsiakan.. jangan pendam dalam hati.. Kalau kita rasa best dapat hadiah, sebenarnya perasaan dapat beri hadiah lagi berganda bestnya tau.. Semua orang ada peluang untuk 'memberi hadiah'...Mulakan hari ini untuk bercerita...no more secret okay

Gambar ini bukan time NC. tapi gambar ketika di Long Beach dimana berlangsungnya Global Conferene Shaklee 2014. Ketika ini Mr Roger sedang bercerita usia Shaklee yang dah pun mencecah 100tahun. Haa tu dia.. sepanjang 100 tahun banyak inovasi yang dah tercipta.

♥♥♥♥♥
Anda berminat untuk dapatkan produk Shaklee? 
Hubungi saya Wawa Pengedar Shaklee anda, 011-19300290. 
Penghantaran (COD) area UiTM Shah Alam, Stadium Shah Alam, Plaza Alam Sentral, Seksyen 7, Seksyen 2, Padang Jawa, Jusco Bukit Raja dan kawasan Shah Alam yang berhampiran. 
Pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment